project tegen rijden onder invloed - autowrak gezocht

freclarysse
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

project tegen rijden onder invloed - autowrak gezocht

#1 , 11 aug 2021 14:09

Voor een project dat mensen waarschuwt tegen de gevolgen van drinken en rijden,
ben ik op zoek naar een autowrak dat recent betrokken was bij een ongeval waarbij de chauffeur onder invloed was.

Aangezien het vrij moeilijk is om te achterhalen
welke autowrakken betrokken waren bij een dergelijk ongeval, richt ik me tot dit forum.

Waar kan ik zo'n wrakken vinden? Of ben jij eigenaar van zo'n wrak?

Alle hulp is welkom
Alvast bedankt,

mvg,

Frederik
0495210207.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 11 aug 2021 14:16

Ik vrees dat er weinig mensen voor gaan uitkomen een zwaar ongeval veroorzaakt te hebben onder invloed.

freclarysse
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 aug 2021 14:17

Ze kunnen me altijd privé contacteren.

Reclame

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 aug 2021 14:46

Beetje rare vraag als je het mij vraagt. Een wrak tgv pak weg te hoge snelheid gaat er niet anders uitzien als de chauffeur wel of niet gedronken heeft.

Gisteren stak er nog eentje in een gevel in Putte. Misschien daar eens gaan kijken?

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 11 aug 2021 16:25

Wrakken blijven meestal eigendom van de verzekering, die ze aan de meestbiedende oploper verkoopt.
Misschien eens horen bij uw verzekeringsmaatschappij of ze soms geen gift willen doen van een wrak? Zou hun ook profijt kunnen opleveren als ze minder dienen uit te betalen.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#6 , 11 aug 2021 18:52

Wrakken blijven meestal eigendom van de verzekering, die ze aan de meestbiedende oploper verkoopt.
Foute theorie

Wrak is eigendom van de eigenaar.
Eigenaar verkoopt het wrak aan de hoogstbiedende die de verzekering kan vinden.
Of verkoopt het wrak niet, of aan iemand anders voor een andere prijs, maar dat beste bod gaat af van de restwaarde van zijn wagen die de verzekering (eventueel) terugbetaalt ...

Terug naar “Verkeersongevallen”