Brief gekregen: uitnodiging tot verhoor

microFX
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Brief gekregen: uitnodiging tot verhoor

#1 , 03 jul 2021 18:25

Heb net een brief in de bus gekregen:

"uitnodiging tot verhoor - categorie II - verdachten van misdrijven waarvoor geen vrijheidsbenemende straf kan worden opgelegd"

Verder staat er nog als mededeling van de feiten: verkeersongeval - 5 juni - steen in put

Ik heb geen idee waar dit allemaal vandaan komt om de volgende redenen:

- Ik heb die datum opgezocht en ik was op die datum de volledige dag thuis
- Ik heb geen enkel idee wanneer ik bij een verkeersongeval zou betrokken zijn geweest. blanco strafblad, nooit boetes gekregen of tegengehouden door politie
- Ik heb geen auto/bromfiets, mijn methodes van verplaatsen zijn voornamelijk met de fiets of te voet. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ik bij een verkeersongeval ben betrokken geweest zonder hier iets van te merken wanneer ik te voet of met de fiets ben.
- Combinatie van covid + thuiswerken = ik bevind mij 1 of maximum 2 keer per maand in het verkeer(boodschappen bank post).

Graag enig inzicht van iemand die mij met deze puzzel kan helpen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jef007
Berichten: 1679

#2 , 03 jul 2021 18:30

uw inzicht zal komen bij het verhoor

LeenW
Berichten: 12811

#3 , 03 jul 2021 18:31

Kan inderdaad vanalles zijn, persoonsverwisseling, valse nummerplaat, etc. Gewoon afwachten.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”