schadevergoeding auto

vandenboschmie
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

schadevergoeding auto

#1 , 08 feb 2021 11:24

beste, op 6/6/2020 heeft een vrachtwagen met auto geraakt toen hij op de parking van mijn werk stond, ik was nog aan het werk. heel veel discussie over geweest (experts die niet overeenkwamen) maar in oktober mijn auto terug helemaal in orde,en tegenpartij (vrachtwagen) heeft schade door de experts bepaald, vergoed. in de garage heeft een werkman mijn spoiler die bovenaan achterruit bevestigd is beschadigd (was niet beschadigd bij het ongeval in juni en dus ook net door experts in dossier opgenomen), verwrongen door deze te demonteren, de verantwoordelijke van de garage heeft toen zelf voorgesteld om de kosten hiervan voor hun rekening te nemen, wel mondeling afgesproken, daar het tenslotte los staat van de schade door experts opgesteld, een fout is van hun en dus schade door hen berokkend. nu eist de garage die auto vermaakt heeft, dat ik 1400e betaal voor de vervanging van de spoiler en de werkuren....heeft totaal niks te maken met de expertise en hun verslag/vergoeding maar komen nu af dat ik dit moet betalen, alles was afgehandeld en betaald, en nu krijg ik zo'n verassing na +- 5maand te moeten wachten op mijn auto om een simpele achterruit te vervangen, ruitenwisser, heb +-1 maand zonder auto gezeten omwille van de discussie tussen de experts, ruit enz gemaakt , daar de spoiler door hen verwrongen was hebben ze deze, in afwachting van nieuwe, deze met zwarte tape op mijn carrosserie vastgetaped waardoor ook schade hierdoor op mijn verf auto, maar intussen opgelost. kunnen ze van mij eisen dat ik deze factuur betaal daar het een fout is van de garage die spoiler vervangen heeft en verwrongen waardoor ze een nieuwe hebben besteld, is niet in de expertise opgenomen daar het geen stukgemaakt item was van het ongeluk. alvast dank voor enige info

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance
Berichten: 2615

#2 , 08 feb 2021 15:40

Factuur aangetekend protesteren , met als reden dat dit nooit overeengekomen, noch besteld was door u .
Garage moet het tegendeel bewijzen .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

lukasi
Berichten: 1139

#3 , 08 feb 2021 16:19

Hoofdletter, punten, komma's. Nieuwe zin, nieuwe regel .
Zal uw afgerammelde tekst duidelijker en begrijpelijker maken voor de lezer.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”