ongeval opweg naar werk

rudy van de velde
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

ongeval opweg naar werk

#1 , 01 mei 2019 14:06

ik ben op 25 oktober 2018 omver gereden door een auto, ik was met fiets en reed op het fietspad hoofdbaan , toen er een auto mij lang rechts opschepte er waren getuigen en bestuurder zelf verklaarde ook dat ze mij niet gezien had.
maar nu ben sedert toen al arbeidsongeschikt,daar is politie bij gekomen en ambulance.
nog steeds is mijn arbeidsongeval niet aanvaard door verzekering, maar ik moet nu wel zeggen dat mijn werkgever dit maar twee en een halve maand nadien heeft aangeven,op 15 januari 2019. de uitleg van werkgever is dat de mail waarschijnlijk verloren was gestuurd?
maar nu doet verzekering natuurlijk moeilijk,daar ik wel alle medische dossiers heb doorgestuurd aan hun, en er wel degelijk op vermeld staat, dat alle verwondingen die ik heb van het ongeval is. ik ben nu pas geopereerd aan schouder en moet nog meerdere onderzoeken ondergaan.
wat kan ik nu den om dit in orde te krijgen? mijn werkgever geeft maar geen vatsoendelijke uitleg en verzekering beantwoord mails ook niet
wat nu

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 02 mei 2019 17:40

Bent u gesyndiceerd ?
Schakel dan de juridische dienst van uw vakbond in om verzekeraar en werkgever achter de veren te zitten.


Je bent niet alleen ...

https://www.gva.be/cnt/dmf20190429_0436 ... r-het-werk

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”