ongeval per total 13/02

lazittros
Topic Starter
Berichten: 3

ongeval per total 13/02

#1 , 26 mar 2019 17:41

Hallo,

Op 13 februari 2019 ben ik betrokken geraakt bij een ongeval , ik was in mijn recht aangezien ik een kruispunt opreed en de dame van links kwam en dus de voorrang van rechts gelde. Er is politie bijgekomen omdat we beiden wat geschrokken waren en niet wisten wat te doen. De politie heeft van beiden verhoor opgenomen en paar dagen later dit ook ontvangen en overgemaakt aan mijn verzekering. Ondertussen is de expertise al een tijdje gebeurd en is mijn wagen per total verklaard en is het wrak al verkocht. Ik heb ook een waarde gekregen en akkoord gegaan hiermee. Het enige wat nu nog moet gebeuren is de uitbetaling van de schadevergoeding maar dit sleept aan omdat de verzekering van de tegenpartij hun pv nog niet heeft overgemaakt aan mijn verzekering. Er werden al rappels verstuurd maar voorlopig zonder gehoor. Mijn vraag is hoelang kunnen ze hiermee nog wachten en kan dit zomaar zonder gevolgen?

Mvg,

Mike

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 26 mar 2019 20:01

nog lang. Je zal geduld moeten hebben. De slachtoffers van de aanslag in Zaventem en Brussel hebben ook nog niet veel centen gezien, en dat is al 3 jaar geleden. Bij u is het nog geen 6 weken.
Persoonlijk had ik vorig jaar een dak lek door de fout van de buurman. Heb pas mijn schadevergoeding gezien na exact 11 maanden.

bosprocureur
Berichten: 6853

#3 , 26 mar 2019 22:50

Hebt u zo'n rechtsbijstandverzekering ?

Laat die eens een tandje bijsteken. :twisted:

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”