Waarde auto

Chaccamacca
Topic Starter

Re: Waarde auto

#16 , 25 jan 2015 17:41

Heb contact opgenomen met mijn verzekeringsagent en ik kan een advocaat krijgen die betaald word door mijn verzekering. Als de tegenpartij geen 1500€ geeft voor mijn oude wagen dan maak ik er een rechtszaak van.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 25 jan 2015 17:43

Uiteraard als u verliest gaat het u 'iets' meer kosten dan € 750 + mogelijk een jaar of twee rechtbank.

sloeberken

#18 , 25 jan 2015 18:42

Je kan dat nooit winnen, alle verzekeringen werken zo, is niet omdat garage u 1500€ wilt geven dat u auto van 14 jaar nog in werkelijkheid zoveel waard is.
Ik begrijp niet, u auto verkoper zal die wagen wel overnemen, kan zijn dat je alles te samen meer dan 1500€ hebt.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Chaccamacca
Topic Starter

#19 , 25 jan 2015 19:13

Ik heb alles te samen meer dan 1500€ korting gekregen, zelf een hele grote korting maar die 1500€ overname valt nu weg. Dus moet de tegenpartij die maar betalen want als de klant van de tegenpartij dat accident(waar hij verantwoordelijk voor is) niet had gemaakt dan kreeg ik wel 1500€. De tegenverzekering kiest weeral voor de goedkoopste weg.En wat gaat het mij kosten? Ik heb een advocaat van mijn verzekering.

sloeberken

#20 , 25 jan 2015 21:16

Als u rechtsbijstand verzekering wil tussen komen in dit geval, wat ik bijna nihil schat. En is er al een tegen expertise geweest.
En waarom wil de garage u voertuig niet meer overnemen.

Chaccamacca
Topic Starter

#21 , 26 jan 2015 21:36

De garage wil de auto niet meer overnemen omdat die links voor kapot is door een accident. Kosten om te herstellen zijn hoog dus geeft de verzekering van de tegenpartij mij maar 750€. Ik kan mijn oude wagen nu privé verkopen maar daar ga ik niet veel meer voor krijgen.

sloeberken

#22 , 26 jan 2015 23:22

Een auto van 14 jaar die word niet meer verkocht door garage houders, worden gewoon vernietigd dan krijgen ze nog een subsidie.

sleper

#23 , 27 jan 2015 12:43

De garage wil de auto niet meer overnemen omdat die links voor kapot is door een accident. Kosten om te herstellen zijn hoog dus geeft de verzekering van de tegenpartij mij maar 750€. Ik kan mijn oude wagen nu privé verkopen maar daar ga ik niet veel meer voor krijgen.
mijn auto was zo plat als een vijg, dak afgeslepen door brandweer
dus volledig onbruikbaar en garage heeft die gewoon overgenomen( 2000 euro)
ik moest de auto wel zelf ter plaatse bij garage afleveren

sloeberken

#24 , 27 jan 2015 13:50

mijn auto was zo plat als een vijg, dak afgeslepen door brandweer
dus volledig onbruikbaar en garage heeft die gewoon overgenomen( 2000 euro)
ik moest de auto wel zelf ter plaatse bij garage afleveren
Inderdaad zo gaat het, garage krijgen subside om oude auto's te laten recycleren.

Chaccamacca
Topic Starter

#25 , 27 jan 2015 17:16

Bericht gekregen van de verzekering van de tegenpartij. Ze betalen 750€ bij(in het totaal 1500€) en ik mag 'het wrak' houden. Ben eens benieuwd wat ik nog voor 'mijn wrak' kan krijgen.

sleper

#26 , 27 jan 2015 20:06

Bericht gekregen van de verzekering van de tegenpartij. Ze betalen 750€ bij(in het totaal 1500€) en ik mag 'het wrak' houden. Ben eens benieuwd wat ik nog voor 'mijn wrak' kan krijgen.
zal afhangen welke bedrag voorzien is als recyclagepremie bij aankoop van nieuw voertuig

Chaccamacca
Topic Starter

#27 , 28 jan 2015 17:48

Maakt mij niet uit wat ik krijg, ik heb 1500€ plus wat ik krijg voor mijn 'wrak'.

Terug naar “Verkeersongevallen”