ongeval veroorzaakt in dronken toestand vluchtmisdrijf

sleper

Re: ongeval veroorzaakt in dronken toestand vluchtmisdrijf

#16 , 20 okt 2011 08:00

[quote="sossa"]ik heb van de politie gisteren een attest gekregen dat zij doorgestuurd hebben naar mijn verzekering
hier staat het adres van de tegenpartij op
wat zou ik nu best doen die man eens opzoeken ?
of contact opnemen met mijn verzekering
zij zijn nu denk ik toch op de hoogte
er staat wel niet op dat attest da ik gedronken had
mvg[/quote

ga en praat met deze man en het resultaat zult ge vlug horen
als hij vergoed wordt zoals het hoort zal dat wel in orde komen volgens mij
verwittig uw verzekering dat ge de schade zelf zult betalen
zeg de waarheid , speelt volgens mij geen rol
uw verzekeringsmakelaar kan enkel eens met zijn hoofd schudden en zeggen : ventje doe dat niet meer

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 20 okt 2011 22:59

Neen, dat gaat op dat attest niet staan .....het geeft enkel de de gegevens van de partijen met de gegevens van hun verzekering.
Mijn persoonlijke mening en ervaring, maar ik ken natuurlijk alle gegevens niet.
Maar met de gegevens die ik nu ken..... de tegenpartij volledig vergoeden.
Voor de rechter staat zulke actie als zeer positief aangeschreven het is het opnemen van uw verantwoordelijkheid.

sleper

#18 , 21 okt 2011 07:43

Neen, dat gaat op dat attest niet staan .....het geeft enkel de de gegevens van de partijen met de gegevens van hun verzekering.
Mijn persoonlijke mening en ervaring, maar ik ken natuurlijk alle gegevens niet.
Maar met de gegevens die ik nu ken..... de tegenpartij volledig vergoeden.
Voor de rechter staat zulke actie als zeer positief aangeschreven het is het opnemen van uw verantwoordelijkheid.
Kan ik volledig beamen !

Reclame

sossa
Topic Starter

#19 , 26 okt 2011 19:58

en aan hoeveel boete zou ik mij mogen verwachten iemand een idee?
eerste keer da ik gepakt wordt met iets een deel voorwaardelijk hoop ik

sossa
Topic Starter

#20 , 02 nov 2011 08:05

welk blad diend er ingevuld te worden tussen mij en de tegenpartij we regelen de schade ondereen

sleper

#21 , 02 nov 2011 08:25

welk blad diend er ingevuld te worden tussen mij en de tegenpartij we regelen de schade ondereen
Ik heb dat op een gewoon blanco blad gedaan . Ik , ondergetekende , verklaar hiermede de som van .... ontvangen te hebben wegens aangebrachte schade door mijnheer X aan mijn wagen , merk B , op dztum van 0000 , Hiermede zie ik af van verdere schadevergoeding . Getekend door " benadeelde" Dit is slechts een voorbeeld

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#22 , 02 nov 2011 21:27

Plaats, datum en handtekening(en) van partij(en) indien niet met de hand geschreven met de handgeschreven tekst gelezen en goedgekeurd.
Best bedrag in cijfers en letters.

Johano

#23 , 05 nov 2011 18:15

Het zal u minder kosten om het verschil te betalen tussen wat uw vader nu betaalt en wat hij eventueel straks zal betalen aan verzekering dan de verzekering er niet in te betrekken en alles zelf betalen...

bartvdv

#24 , 05 nov 2011 18:33

Ik vraag mij toch af of het zelf betalen van de schade enige invloed kan hebben op de strafmaat.

Terug naar “Verkeersongevallen”