reclamebord vliegt tegen auto

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: reclamebord vliegt tegen auto

#16 , 27 mei 2011 11:10

Misschien loont het de moeite om een getuigenis van één van de bewoners van die huizen te pakken te krijgen. Als die verklaart dat de firma in kwestie inderdaad werken uitgevoerd heeft en een bord gehangen had, en dat dit bord een tijdje later plots verdwenen was, dan is dit een bevestiging van uw verhaal, zeker indien je het bord in kwestie nog in uw bezit hebt. Ik zou eens rondvraag doen in die wijk moest ik van u zijn.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantra

#17 , 26 jun 2011 21:10

Misschien hebben uw spelende kinderen het bord losgemaakt er mee gespeelt en het achteloos achter gelaten ?
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 27 jun 2011 09:02

Als je het "goede huisvader" principe toepast, mag je verwachten dat zo'n bord deftig vastgemaakt is, zodat het niet door spelende kinderen / wind / ... kan loskomen. Dat een vandaal met stevig materiaal zo'n bord van een omheining haalt, daar valt weinig tegen te doen, maar dan zal het aan de bewaarder van het bord zijn om te bewijzen dat het weldegelijk deftig vastgemaakt was. Aangezien de TS het bord in zijn bezit heeft, kan daar mogelijk uit afgeleid worden op welke manier het bevestigd was?

Maar ik heb de indruk dat de TS deze draad verlaten heeft...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”