verkeersagresie

vlek
Topic Starter

verkeersagresie

#1 , 25 mei 2010 20:58

Op 22 april ben ik met opzet aangereden door een bestuurder met bestel bus.

Er is proces verbaal opgemaakt maar ik heb het gevoel dat ik naar de tegen partij ben moeten gaan met mijn uitleg

Dit is te zien door het geschreven verslag,er werd nadien pas tussen de regels geschreven dat ik mijn richting aanwijzer aan had zij wilde dit eerst niet melden en dat hij mij nadien gestamd en geduwd heeft ook niet maar omdat ik het verslag niet heb willen tekenen is het er wel opgezet en er tussen geschreven .dit en nog andere dingen die door de politie daar ter plaatsen gebeurd zijn brengen mij aan het denken dat die persoon gekend is en in het voordeel werd getrokken

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 mei 2010 16:04

Als u opzettelijk bent angerden is het geen verkeersongeval maar poging doodslag en moet door de politie en parket als dusdanig worden gekwalificeerd.
Wat is het volledig PV nr ?

Het is uw verklaring. dat is het enigste dat telt en daarvan hebt u een copie.
Als u niet akkoord bent gaat u terug naar de politie en legt een bijkomend everklaring af.
Als u dat niet wenst schrijft u het ganse verhaal in het lang en breed uit en stuur dat naar de procureur des konings die bevoegd is met vermelding van het PV nr.
U zal dan door de politie terug uitgenodigd worden om te komen bevestigen dat die brief van u komt.
U hebt een attest klachtneerlegging gekregen. Daarin staat uitgelegd wat u moet/kan doen
U laat u als slachtoffer registreren en kan dan vragen aan de procureur om nog opsporingsdaden te stellen die u graag wil.
Deez kan echter weigeren.
U kan zich dan bij een onderzoeksrechter burgerlijke partij stellen en deze zal dan onderzoeksdaden stellen ( OR moet hierop ingaan)
U dient dan wel een borgstelling te betalen.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”