Hallo iedereen,
Ik kreeg afgelopen donderdagmorgen een mailtje van mijn verzekering over dat ik betrokken zou zijn bij een schadegeval. Ik viel compleet uit de lucht dus ik heb direct mijn verzekering gebeld. Blijkbaar zou ik 2 weken geleden op de parking van een restaurant tegen een auto gereden zijn. Ik heb niets gevoeld. 2 mensen zouden dit gezien hebben en tegen de eigenaar van het restaurant zijn gaan zeggen. De eigenaar van de andere auto zou dan een klacht ingediend hebben bij de politie.
Ik was op die avond inderdaad daar. En ik ben na het lezen van dat mailtje en na telefonisch contact met mijn verzekering ook meteen naar mijn auto gaan kijken en er is aan de onderkant van mijn wielkast idd een klein stukje een klein beetje naar binnen geduwd. Heel miniem.
Ik heb daarna ook nog gebeld met de politie, die zeiden dat ik me daar geen zorgen over moest maken, dat zoiets nog gebeurd maar ik ben aan het googlen geweest en blijkbaar valt zoiets onder vluchtmisdrijf en staan daar zware straffen op. Politierechtbank etc ...
Dus ik ben hierover wel ongerust en vroeg me af of hier mensen zitten die al zoiets hebben meegemaakt en me iets kunnen vertellen over wat er nu gaat gebeuren. Blijkbaar kan het best een tijdje duren voor dat allemaal is afgehandeld omdat dit langs 2 parketten moeten passeren wegens dat het over 2 verschillende politiezones gaat.
Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, wat gaat er nu gebeuren?
Alvast bedankt!