#1 , 03 aug 2020 21:48
Beste, gisteren aangereden door iemand dat papiertje achter de ruitenwisser achter gelaten heeft. Vermelding " Ik heb uw geparkeerde auto aangereden, politie verwittigd, hier volgen mijn gegevens, Xxxxxx" enkel telefoonnummer achtergelaten en voornaam. De schade valt niet op met een vorige aanrijding, tijdens het manoeuvreren in de achtertuin tegen de hoek van mijn eigen huis gereden 2 jaar geleden. Zonder papiertje waarschijnlijk geeneens opgemerkt. Vandaag via sms laten weten, dat ik er geen zaak van maak, krasje, blutse meer of minder op een auto van 20 jaar oud! Nog altijd niets gehoord van de tegenpartij, auto is misschien nog 350euro waard, kosten herstelling kost meer. De vraag is nu! Kan de tegenpartij eisen dat ik het aanrijdingsbewijs invul? Auto is waarschijnlijk sowieso economisch total loss volgens verzekering! Indien zo mag ik er dan nog mee verder rijden, auto rijdt nog heel goed en haalt de keuring elk jaar. Zou het kunnen zonder in fout te zijn, dat mijn voertuig niet meer in orde zou zijn voor nog de weg op te komen?