#5 , 11 jul 2018 17:34
Effe verder op mijn vorige vraag...
Inmiddels bewijs dat er nog 3 D7 borden verkeerde richting werden genegeerd..
Nu gaat dus het percentage aansprakelijkheid komen op..
Hoe zichtbaar is een brommer aan 45km/h bij avond...drukke file waartussen je de weg moet oversteken..straatverlichting aan..
Heb enkele foto's opgezocht.
Er moet toevallig maar 1 camionnette..1 SUV..1 hogere auto in die file gereden te hebben om die bromfiets niet van links achter het wegrijdend verkeer te zien opduiken..je moet tenslotte ook kijken dat je voor nieuw afkomend verkeer weg overgestoken hebt.kleine stoep op.fietspad kruist en parking oprijdt..
Dan heb je nog de stop en rem reactieafstand..
Mijn man kan niet hard gereden hebben want de bromfietser schoof onder camionnette in en achterwiel is 2.30m verder als na inslag...
Hoe bereken je zoiets om die 2.30m niet te overschrijden?
Is er enige rechtspraak over de onvoorzienbaarheid van scooter die mijn man ook niet gezien had..staat in pv..
Hoge witte lange camionnette