aanrijding parking

lala
Topic Starter

Re: aanrijding parking

#16 , 20 mar 2016 19:32

Ik weet niet hoe het zat met de taak van de expertisebureau, dus bij deze dank. ik verwijt de expertisebureau hun verklaring dat de verzekering het resterende geld aan ons zou overmaken en wij daardoor de auto verkocht hebben en nu zonder auto zitten. wat daarmee? kunnen wij aanspraak maken op een vervangwagen of iets dergelijks??
Ja wij hebben rechtsbijstand, wel dezelfde maatschappij dan onze autoverzekering. Ik zal hen aanspreken over dat artikel, dank!

het grote probleem nu is dat wij wachten op dat geld om een nieuw wagen aan te kopen , wat in de tussentijd?

kan iemand me antwoorden ivm het opvragen van camerabeelden?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#17 , 20 mar 2016 19:45

Vermoedelijk betwist de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij de aansprakelijkheid van haar verzekerde. Als dat het geval en u hiervoor moet procederen gaat u nog een jaar of meer op uw centen moeten wachten.

Voor een private parking zal u zich voor het opvragen van de camerabeelden tot de uitbater van de winkel moet wenden.

lala
Topic Starter

#18 , 20 mar 2016 19:56

ja dit is het geval, wat eigenlijk niet zou moeten? duidelijk genoeg! het was op de parking van een winkel, dit is private?

en ik mag fluiten naar een vervangwagen?

Reclame

lala
Topic Starter

#19 , 20 mar 2016 19:56

ik heb enkel de BA verzekering, geen omnuim

lala
Topic Starter

#20 , 21 mar 2016 11:57

geen camera jammer genoeg, heb me geïnformeerd

iemand die een uitweg weet, ik zal mijn BA inschakelen maar dit pakt tijd

vervangwagen??

lala