Wie is schuldig

SkyJD
Topic Starter

Wie is schuldig

#1 , 09 sep 2015 15:08

Vandaag, toen ik op mijn kant van de weg reed, probeerde iemand ander linksaf te rijden zonder richting aan te geven. Ik moest heel hard naar rechts sturen om hem niet aan te raken. Toen ik stopte, moest ik achteruit rijden omdat ik niet door kon, maar ik bleef of mijk kant van de weg. Op dezelfde moment, reed de andere auto door, tegenover de straat, dus op mijn kant van de weg, waar hij oorspronkelijk wou rijden. Onze autos zijn tegen elkaar gebotst.

Mijn vraag is wie is nu schuldig?

Bedankt,
Sky

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kali

#2 , 09 sep 2015 15:11

De andere wagen, reed die in dezelfde richting als u? Of kwam deze uit de tegenrichting?

Misschien gemakkelijker als u een schets maakt...

mjers

#3 , 09 sep 2015 15:17

Ik begrijp het ook niet goed... maar als u acheruit rijdt bent u waarschijnlijk in fout... U moet namelijk voorrang geven gedurende het volledige maneuver.

Reclame

Kali

#4 , 09 sep 2015 15:30

Alsook, waar bevindt de schade zich bij u en bij de tegenpartij?

SkyJD
Topic Starter

#5 , 09 sep 2015 15:50

De andere auto reed diagonal van zijn baan (dus, oorpronkelijk in de tegenovergestelde richting van mij) over mijn baan om binnen een car park te rijden. Schade is links achter op mijn auto.

SkyJD
Topic Starter

#6 , 10 sep 2015 09:50

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Terug naar “Verkeersongevallen”