Tijdens uitrijden gebotst

ataturk007
Topic Starter

Tijdens uitrijden gebotst

#1 , 17 okt 2014 15:01

Hallo,

Ik ging gisteren met de auto naar gent, naar de kot van een vriend met de auto. Ik zag een parkeerplaats, maar ernaast was er een andere geparkeerd. Beetje scheef, zijn rechter achterkant zat op de lijn van de parkeerplaats. Ik kon er gelukkig nog goed inrijden. Ook tussen de lijntjes en niets mis. Omdat ik het niet betrouwde heb ik 2 fotos genomen hoe hij geparkeerdstond. ( beide autos staan erop) toen ik vanmiddag weer vertrok, zag ik dat er een bluts was aan mijn linkerkant van de auto ( juis boven u wiel). Ik wou vragen wat ik nu kan doen. Ik had die bluts niet maar heb ook geen bewijs dat ik die niet had.

Zou ik naar de politie gaan en wat kunnen de gevolgen worden?

Alvast bedankt!
Leuven the place to be!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 17 okt 2014 15:27

ge kunt aangifte doen van een aanrijding met vluchtmisdrijf bij de politie en uw verzekering.

daar kunt ge uw bewijzen/vermoedens voorleggen, maar hoop op niet te veel actie van de politie uit.

lohabra

#3 , 17 okt 2014 19:50

ge kunt aangifte doen van een aanrijding met vluchtmisdrijf bij de politie en uw verzekering.

daar kunt ge uw bewijzen/vermoedens voorleggen, maar hoop op niet te veel actie van de politie uit.
Het kan in ieder geval wél voorkomen dat tegenpartij de topicstarter voor is, en hem valselijk beschuldigd van vluchtmisdrijf ..... :wink:
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Reclame

Turaki

#4 , 18 okt 2014 00:31

In het slechtste geval bent u de tijd kwijt van de aangifte, in het beste geval voorkom je klacht wegens vluchtmisdrijf tegen u en krijgt u uw schade terugbetaald.

Terug naar “Verkeersongevallen”