Ongeval voorrangsbaan + van rechts

akromah
Berichten: 114

#16 , 16 dec 2007 00:12

In plaats van cafépraat verwacht ik een juridische uitleg. De wet is duidelijk: als er lichten zijn dan tellen de verkeersborden of de voorrang van rechts niet. Sinds wanneer verandert de wet omdat er geen getuigen zijn of men niet kan bewijzen wat er gebeurd is?
scorpioen
Mijn beste,
denk jij nu echt dat een mens hier komt zeveren en liegen en cafépraat verkopen om even op een forum te staan?

Als ik iets zeg,
mag je er van uitgaan dat het waar is.
Dat het juist, rechtvaardig, juridisch correct en eerlijk is, dat beweer ik niet,
maar ik zeg wel de waarheid.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD
Berichten: 3580

#17 , 16 dec 2007 00:26

Ik denk dat hij het eerder op mij bedoelt had maar daar kan ik tegen.
Om die reden kan er op verschillende forums slechts 1 "quote" gebruikt worden. Normaal zou dat moeten in te stellen zijn.
In elk geval moet ge in dit soort quotes binnenin quotes er altijd mee rekening houden dat er gereageerd word op het gelul van de laatste in de rij > dus helemaal van onder in de quote.

akromah
Berichten: 114

#18 , 16 dec 2007 00:56

Bedankt voor je uitleg, JohnD,
zelf pas ik de quote aan als ik op één zin of op één post wil reageren.

groetjes.

Reclame

JohnD
Berichten: 3580

#19 , 16 dec 2007 01:32

Bedankt voor je uitleg, JohnD,
zelf pas ik de quote aan als ik op één zin of op één post wil reageren.

groetjes.
Doe ik meestal ook altijd om verwarring te vermijden maar vooral ook door binnenin een single quote ook te editen zodat de mesen minder moeten lezen en weten op wat ik specifiek reageer

kebabke
Berichten: 15

#20 , 28 jan 2008 23:24

:D haha dees moet ik onthouden .
Als ik ooit is door het rood licht rij :p en ik kom van rechts dan zeg ik dat ik groen had :d

En dan maar hopen dat er geen getuigen zijn.

Das toch dikke zever :s

Terug naar “Verkeersongevallen”