positieve alcoholcontrole

marwa
Topic Starter

positieve alcoholcontrole

#1 , 28 jan 2008 21:23

Op 19/10 diende ik te stoppen bij een alcoholcontrole in Brussel en vermitsik niet gegeten had en een 6-tal pintjes gedronken had was die testpositief. Bij de ademanalyse had ik een waarde van 0.32 mg/L, 'de moeiteniet' zei de dienstdoende agent en hij zei dat ik er met 139 euro boete en3u rijbewijs intrekking vanaf zou zijn. Een verklaring diende ik niet af teleggen. Een 6-tal weken later diende ik mij in Kortijk aan te melden om eenverklaring af te leggen; dat hadden die 'mannen in Brussel' immers vergeten.Ook agent in Kortrijk minimaliseerde alles. Nu kreeg ik echter een minnelijke schikking van de Procureur Des Konings van400 euro, terwijl ik overal op internet het bedrag van 139 euro terugvind. Kan ik hier nog iets aandoen? Is dit de correctie manier van handelen? Ofkan ik ergens iets bijkomend gebruiken owv het feit dat ze verklaringvergaten?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding