minnelijke expertise,volmacht ondertekening eindresultaat

lala
Topic Starter
Berichten: 120
Locatie: Brussel

minnelijke expertise,volmacht ondertekening eindresultaat

#1 , 22 jan 2008 21:34

Hallo,

In het kader van een verkeersongeval zijn wij een minnelijke expertise opgestart... ik heb vernomen dat mijn raadsgeneesheer( expert in het verzekeringswezen) het eindresultaat tekent voor akkoord.

Dit vind ik niet juist tegen over mij, want stel ik ben niet akkoord met wat er bepaald is geweest en ik kan dan slachtoffer worden van wie weet
"corrupt" gedoe tussen mijn geneesheer en die van de tegenpartij.

Ik wil dan ook een brief richten aan zowel de verzekeringsmaatschappij, mijn advocaat en mijn geneesheer dat de uiteindelijke beslissing bij mij ligt
en dat mijn geneesheer niet de volmacht heeft

Dit om eventuele problemen te vermijden.

Wie kan me helpen om zo'n brief op te stellen en wat moet ik nog doen om niet in de valkuil terecht te komen?

Alvast hartelijk dank!!
in deze

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pieterverherstraeten
Berichten: 146
Locatie: Antwerpen - Borgerhout
Contacteer: Website

#2 , 23 jan 2008 12:28

geachte,

m.i. dient U overleg te plegen met de expert van de verzekeringsmaatschappij. U dient hem mede te delen dat U niet akkoord kan gaan met de bevindingen van de minnelijk aangestelde expert en U dient U opmerkingen op zijn verslag te formuleren.

Ik zou Uw expert anaraden dit niet voor akkoord te ondertekenen. Eventueel kan U nadien een procedure opstarten voor de bevoegde rechter teneinde een gerechtelijke expert te laten aanstellen, die dan het verslag van de minnelijk aangesteld expert dient te controleren.

mvg,

Pieter Verherstraeten

lala
Topic Starter
Berichten: 120
Locatie: Brussel

#3 , 23 jan 2008 13:30

ik dank u voor het beantwoorden van mijn vragen!!!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”