Hierbij mijn verhaal:
In december 2011 parkeerde ik mijn wagen op een parkeerstrook, netjes achter een andere geparkeerde wagen. Ik verlaat mijn wagen en kom na een halfuur terug. Bij aankomst staat de eigenaar van de geparkeerde wagen voor mij me op te wachten en verwijt me dat ik tegen haar wagen ben aangereden. Dit was niet het geval, er was eveneens geen zichtbare schade aan beide wagens. Ik stel voor de politie erbij te halen, maar dit weigert ze. Ik dacht dat het daarbij zou blijven...
Een paar weken later word ik gecontacteerd door de politie, omdat de vrouw in kwestie een klacht tegen mij heeft ingediend. Ik leg mijn verklaring af bij de politie, en hoor er verder niets meer van.
Een tweetal weken geleden ontvang ik een overschrijvingsformulier voor mijn autoverzekering en merk dat mijn BM met een aantal punten naar omhoog is gegaan. Blijkbaar heeft de verzekeringsmaatschappij schade uitbetaald aan de tegenpartij, zonder dat ik hiervoor op de hoogte werd gesteld. Zij beweren dat er een onafhankelijke getuige is geweest, terwijl ik zeker ben dat er niemand in de buurt was toen ik mijn wagen parkeerde. Mijn moeder was bij me, maar daar heb ik natuurlijk niets aan als getuige..
Ben natuurlijk heel kwaad voor dit onrecht. Wat kan ik hier best mee doen? Een klacht indienen tegen de zogenaamde getuige? Ik vrees dat het sowieso een verloren zaak is, maar toch wil ik het hierbij niet bij laten..
Ook het feit dat de verzekeringsmaatschappij mij niet op de hoogte heeft gesteld van de uitbetaling, is dat een reden om vervroegd mijn verzekering op te zeggen (vervalt op 12 juli..)?
Alvast bedankt!