blijvend invaliditeitspercentage

james bb
Topic Starter

blijvend invaliditeitspercentage

#1 , 17 apr 2013 13:28

Goedendag

Ik heb een ongeluk ongeveer 3.5 jaar geleden meegemaakt ik was zwakke weggebruiker ik was te voet na een nachtje uit. nu wat heb ik er nog aan over ik kan niet meer functioneren als vroeger door de fracturen die opgelopen heb in men linkerbeen kan niet lang stappen of lopen en mijn linker pink kan ik niet streken dan heb ik ook nog schade in men hersenen opgelopen die in begin onder andere men geur smaak en ik ben vergeetachtig, tot ongeveer een jaar geleden heb ik een aanval gehad na onderzoek is dit vastgesteld als epilepsie
IN KORT

Linkerbeen
linkerpink
Epilepsie

nu zijn de scheidsdokter en verzekering aan een percentage van 12 gekomen ik vind het te weinig aangezien wat ik niet meer kan of wat er nog zou kunnen voorkomen door mijn hersenenschade

IK WIL RAAD KRIJGEN VAN MENSEN DIE WAT MEER WETEN VOOR IK EEN ADVOCAAT CONTACTEER EN WAT HET BEST IS VOLGENS JULLIE DAT IK ZOU KUNNEN DOEN

ALVAST BEDANKT

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding