tja vluchtmisdrijf ok, maar normaal stooit de gemeente ALTIJD; als ze gestrooid hadden, was mijn man (tegen pakweg 15km/u) niet in die gracht geschoven en al evenmin het paaltje meegehad. wat dat vluchtmisdrijf beteft: al goed dat er een zeer vriendelijke landbouwer met zijn tractor de wagen uit de gracht getrokken heeft, zodat mijn man maar 10 minuten te laat op school was om de kinderen te halen. dat is nu niet direct een verplaatsing die je kan uitstellen (hé Kingfisher). dus ja: zeker weten aangepaste snelheid. als hij effectief sneller gereden had, was de schade niet beperkt gebleven tot de barst in de bumper van het paaltje. de wagen is heel zachtjes de gracht in gegleden. niet eens een schram op de zijkant.
dus bedankt Kingfisher om een mens zo belachelijk te maken. of deboosere nu 1 of 10 keer per uur die waarschuwingen geeft, onze kinderen moeten niet op school logeren. en onze kleinste is nog niet in staat om 5km door de sneeuw te fietsen als u daarover zou willen beginnen. en ja, onze wagen is perfect bestuurbaar, maar niet op een ijsplek over het ganse wegdek, zoals niet 1 wagen (een hummer mss, maar kost wat teveel). mijn man was lang niet de enige die die dag in de gracht zat! die is ondertussen een meter dieper geworden.