Oeps! Een geluk dat ik dat hier lees. Ik dacht dat dat allemaal vlotjes zou verlopen ... DACHT! Tot nu.
Dochter is ook zo aangereden (fietser) zonder familiale want de mijne was opgezegd en de nieuwe nog niet in voege omdat ik ze 2 maand na mijn brandverzekering wou om niet te veel ineens te moeten betalen en een halve maand zonder eten zit (klein loon)
Ik vond dat anders een lumineus idee want elk jaar is het krabben en scharten en ach ... op al die jaren is er niks gebeurd ...
O ja, zij ging rechtdoor over een kruispunt en de auto draaide rechtsaf. En ze droeg zelfs een fluo hesje maar werd toch niet gezien.
Niks ergs, heel erg geschrokken, een week thuis met dikke knieën en fiets wat schade maar al bij al niks ergs. Een gezond mens had zelfs niks aan z'n knieën gehad.
Echt onozel hoor, ze reed naast een tractor en vertraagde om hem eerst het kruispunt over te laten want ze wist dat ze anders in z'n dode hoek terechtkwam en op een kruispunt zou hij eventueel wat naar rechts kunnen uitwijken. Dat voorziet ze en dan zit ze onder de auto erachter die afdraaide ...
Beste mensen, je ziet, altijd op de onmogelijke momenten dat er iets gebeurt. Een ongeschreven wet en ik had het moeten weten.
Morgen al maar een pro-deo aanvragen.
Dank voor de vraag en dank voor de tip

(al is dat een groen lachske)