nieuw fietspad neemt inrit in

Sofie1985
Topic Starter

nieuw fietspad neemt inrit in

#1 , 17 jun 2012 16:03

ze zijn hier bij ons op de steenweg aan het werken, gescheiden riolering en gescheiden dubbel fietspad, met een voetpad ernaast dus. Nu vraag ik mij af of dit zomaar kan dat ze een stuk van onze inrit gebruiken. Normaal gezien als ik thuiskom of vertrek rijd ik mijn wagen buiten en sluit ik de poort. Als ik dit nu moet doen dan moet ik op dat voetpad en fietspad mijn wagen zetten zodat ik dan de poort kan openen of sluiten. Wat wettelijk gezien niet mag. Ik kan ook niet op de rijbaan stoppen want het is een drukke steenweg. Wat is hier de beste oplossing voor?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sleper

#2 , 17 jun 2012 17:07

afstandsbediening op poort plaatsen zodoende dat u die vanop afstand reeds kunt openen !Is het wel degelijk uw oprit? Tot waar loopt uw eigendom? Bij mijn dochter gebeurde hetzelfde met dien verstande dat deze wist dat een strook bepalende vooraan de oprit in feite eigendom was van de gemeente en ooit een "functie " zou krijgen .

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 jun 2012 20:09

Indien het gebruikte deel van de oprit uw eigendom was geweest, had men dat zeker onteigend. Gezien dit blijkbaar niet is gebeurd, zal de strook grond die u als uw oprit aanzag , wel al van de gemeente of een andere overheid geweest zijn.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”