Wat Moet Ik Doen Nu!!

ramooz
Topic Starter

Wat Moet Ik Doen Nu!!

#1 , 13 apr 2011 17:33

op 27 maart een ongeval gebeurt voor mijn deur,mijn auto stond parkeerd en een mini cooper stond over het kop tegen mijn auto,dus ik heb %0 fout..maar probleem is,die cooper had eerst een golf tegen gereden dan mijn auto.bestuurder van cooper was gewond,daarom ik heb geen aanrijdingsformulier gehad maar ik heb wel een pv gehad bij politie Gent,ik heb ook een bestek van audi service en kosten zijn 4,900 euro.een expert geweest en hij heeft ook de schade gezien en vastgesteld,

nu mijn vragen zijn;

-als de tegenpartijen kunnen niet beslissen van wie fout is,en gaan nar rechtbank? moet ik ook wachten of moet mijn verzekering mijn kosten betalen??
mijn verzekering verteld dat ze moeten het geld van de verzekering van tegenpartijen nemen en dan mij betalen..is dit juist??

-ondertussen ik heb een goede bod gehad van een handelaar voor mijn schadewagen,en ik wil mijn auto verkopen.mag ik verkopen of als ik verkoop is er kans van mijn geld niet kunnen krijgen..

ps.ik ben echt sorry voor mijn zwak nederlands,ik ben al 2 jaar in Belgie voor Erasmus en nog altijd bezig om te leren,ik hoop dat ik kan mijn probleem goed verteld

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#2 , 13 apr 2011 18:30

als je die "ps"er niet had bijgezet, had ik het niet gemerkt :p
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Turaki

#3 , 13 apr 2011 19:55

1)Normaal betaald uw verzekering uit aan u, en gaan ze het geld terug halen bij de schadeverwekker. Neem contact op met uw makelaar om te weten hoe lang dit normaal duurt.
2)Van zodra een expertise is gebeurt, en de tegenpartij(en) de kans hebben gehad een tegenexpertise te doen, mag u uw wagen verkopen. Uw makelaar kan u ook van dit op de hoogte houden.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”