machtsmisbruik en discriminatie politie

JUA
Topic Starter
Berichten: 1

machtsmisbruik en discriminatie politie

#1 , 11 nov 2015 18:47

ik werd slachtoffer van machtsmisbruik door politie en dit omdat ik zwerfdieren help ook buitenlandse zonder bevel drongen ze men woning binnen en namen men dieren mee en maakten valse pvs op en ik heb zelfs attesten en dierenartsen die aan men kant staan maar niets helpt dierenwelzyn staat aan d ezyde van d epolitie ik zoek daarom iemand die journalisten kent dit moet stoppen dat men zomaar iemand huis indringen mag en zonder bevel dieren weg neemt wie kan helpen aub

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 11 nov 2015 19:24

Hangt af van welke diersoorten dat waren.
Mijn buikgevoel vertelt me dat er exotische dieren bij waren.
Vraag eens de mening van GAIA hieromtrent, die kennen dat wel.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 11 nov 2015 19:53

Zou je beter eerst eens niet iemand zoeken die u behoorlijk kan leren schrijven met gebruik van hoofdletters en leestekens. :(

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 11 nov 2015 22:35

Als er een klacht of aangifte is ...dan kan bij heterdaad een officier van gerechtelijke politie (gezien op dat ogenblik de bevoegdheid van onderzoeksrechter) zonder bevelschrift bij u binnenkomen en de nodige beslagen leggen.
Zwerfdieren... welke bedoeld u ?
Buitenlandse???
Wat bedoeld u met dierenwelzijn. Het agentschap dierenwelzijn?

Uit was bestond dan dat machtsmisbruik en de valse PV's wat heeft de politie vastgesteld en welke dieren heeft de politie meegenomen?

Wat is of was de discriminatie?
Quid het machtmisbruik?

LeenW
Berichten: 12813

#5 , 12 nov 2015 00:28

Journalisten aanbevelen is niet echt juridisch advies. Ik stel dan ook voor dat we deze discussie sluiten tot er een juridische vraag komt?

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”