COIV - Centraal orgaan voor de inbeslagneming en de

nazmul
Topic Starter
Berichten: 189

COIV - Centraal orgaan voor de inbeslagneming en de

#1 , 22 mei 2015 12:59

Beste,

Waarom krijg ik deze brief aub? ik moet dringend 2000 Euro betalen?
Maar voor wat en waarom aub?

Hoogachtend
xx

--
-- deze brief heb ik vaandag gekrijgen, en ben ik dood bang, kan iemand aub uitleggen wat is dit en wat moet ik doen??
--
Centraal orgaan voor de inbeslagneming en de verbeurdverklaring (COIV)
Dossier behandeld door
Naam Achternaam, Jurist
T 02 557 78 xx
F 02 557 78 xx
Wolstraat 66 bus 2
1000 Brussel
naam.achternaam@just.fgov.be



BETREFT: Teruggave - aanvraag rekeningnummer

Mijnheer,

In ons dossier met nummer COIV xxx/xxxx kreeg het COIV de opdracht om aan u een bedrag over te maken van 2.000 euro.

Om het COIV toe te laten deze betaling te doen, dient u het bijgaande formulier, ingevuld en ondertekend, SAMEN met een recto/verso kopij van uw identiteitskaart en SAMEN met een kopij van de bankkaart (verbonden aan de door u opgegeven rekening) toe te zenden naar bovenstaand adres.

De gevraagde kopijen zijn werkelijk noodzakelijk; contante betalingen zijn immers onmogelijk.

Bij niet-reactie binnen de maand vanaf heden, zullen de gelden worden overgemaakt aan de Deposito- en Consignatiekas waar ze 30 jaar zullen worden bewaard.

Beleefde groten,

Namens de directeur,

naam achtenraam
attache-jurist

—————Contraal orgaan voor de inbeslagneming en de verbeurdverklaring - wolstraat 66 bus 2 1000 Brussel ——

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
reintje
Berichten: 86

#2 , 22 mei 2015 13:11

Neenee, in die brief staat dat u 2000 euro krijgt, niet dat u die moet betalen...

nazmul
Topic Starter
Berichten: 189

#3 , 22 mei 2015 13:17

Hartelijke bedankt. Sorry voor de misverstaan.

Hoogachtend
xxx

Reclame

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”