Kan discriminatie op basis van ass?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Kan discriminatie op basis van ass?

#16 , 02 mar 2015 10:06

Het is normaal dat je je in een nieuwe job soms ongemakkelijk voelt de eerste paar maanden. Ik denk dat iedereen dit wel heeft. Als dit inderdaad te maken heeft me de nieuwe werkomgeving, nieuwe collega's, nieuwe regels, etc... zou ik me niet te veel zorgen maken. Als je echter merkt dat er in de toekomst problemen zijn die rechtstreeks met uw ASS te maken hebben, zou ik dit toch even opnemen met uw directe leidinggevende. Maar wacht eerst nog maar even af, mogelijk loopt alles wel los na enkele maanden.

Een kleine bedenking, echter: je werkt vooral met "klanten"? Sommige klanten kunnen zeer vervelend, tot zelfs ongelofelijk dom, zijn. Hopelijk kan je hier mee om, want ik kan me voorstellen dat mensen met ASS soms op een foute manier kunnen reageren op moeilijke klanten... Omgaan met klanten is sowieso een stiel op zich...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dalmatiër
Topic Starter
Berichten: 8

#17 , 02 mar 2015 11:43


Een kleine bedenking, echter: je werkt vooral met "klanten"? Sommige klanten kunnen zeer vervelend, tot zelfs ongelofelijk dom, zijn. Hopelijk kan je hier mee om, want ik kan me voorstellen dat mensen met ASS soms op een foute manier kunnen reageren op moeilijke klanten... Omgaan met klanten is sowieso een stiel op zich...
Dat is waar dat het een stiel op zich is. In het begin vond ik dat moeilijk, maar dat begint wel gemakkelijker en gemakkelijker te worden. Je leert dat ook door te doen, door te kijken naar hoe anderen dat doen en door feedback die je krijgt.

Reclame

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”