referentieadres gezocht

jan.p
Topic Starter
Berichten: 1

referentieadres gezocht

#1 , 07 feb 2014 14:24

Ik ben vijfenveertig jaar en heb noodgedwongen mijn huis moeten verkopen door invaliditeitsinkomen (en dus te duur ). Ik woon nu al twee jaar in een Kemper en wil dat zo houden ( goedkoop en ik ben weer mobiel ). Ik heb geen familie of kennissen ik woon al alleen sins mijn zeventiende. Ik ben naar het o.c.m.w. gegaan maar die geven alleen referentieadressen aan daklozen.dus in theorie moet ik nu van deur tot deur gaan aankloppen en vragen of ik mijn adres bij hun mag plaatsen ( u begrijpt dat dit onmogelijk is ). wie kan mij verder helpen? Ik ben geen crimineel,heb geen schulden en ben geen vluchteling . dank bij voorbaat.jan.p

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 07 feb 2014 15:23

Wat bedoeld u met Kemper? Caravan ...maar vooral waar staat die caravan. Op een plaats waar het niet toegelaten is?
Natuurgebied of op een camping?
Op een kampeerwagen en die staat waar?
Redenen voor referentieadres
http://www.ibz.rrn.fgov.be/index.php?id ... ache=1&L=1" onclick="window.open(this.href);return false;

berenod
Berichten: 942

#3 , 07 feb 2014 15:40

Ik denk dat bij de topic starter het probleem niet zozeer is van een referentieadres te registreren, maar eerder van een gever van RA te vinden!

Hij zal waarschijnlijk zonder problemen vallen in de categorie van mensen die in een mobiele woning verblijven, maar ook zij moeten natuurlijk iemand vinden die hun domicilie adres willen laten gebruiken als referentie adres.

En niettegenstaande dit volstrekt zonder risico is, en doorsturen/bezorgen van post de enige verplichting is, kan het inderdaad moeilijk zijn zulke persoon te vinden indien je niet kan terugvallen op vrienden/familie.

Reclame

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”