Kan een vonnis uit Tunesie in Belgie gedagvaard worden?

bremiken
Topic Starter
Berichten: 5

Kan een vonnis uit Tunesie in Belgie gedagvaard worden?

#1 , 03 jul 2013 21:53

Mijn ex doet mij een proces uit Tunesie gebaseerd op leugens (kan ik natuurlijk niet bewijzen). Zij achtervolgt mij in Belgie daarvoor? Vonnis is al 7 jaar geleden!! Is er geen verjaring op zo'n vonnis??? En is dit wettelijk??? Wij hebben ook 3 verschillende vonnissen, ik heb maar weet van een, de andere zijn achter mijn rug om gebeurt!! Zij is Tunesische, ik belg/ tunesier maar woon in Belgie. Het gaat hier maar om een ding mij zoveel mogelijk geld aftroggelen, zij heeft nooit gewerkt, kinderen volledig gehersenspoeld!! Moeder woont nog steeds tot op de dag van vandaag in mijn woning in Tunesie. Ik weet echt niet meer wat doen, ze wil ook geen scheiding (doet er al 7 jaar alles aan om dit tegen te houden) Ze hoopt zo haar recht te behouden op mijn erfenis indien ik moest komen te overlijden!! Maar ik wil ook mijn leven verder doen!!! Haar nonkel is burgemeester in het dorp en heeft macht en kennis in de rechtbank.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding