Vonnis niet geldig omdat het bij verstek zou zijn gewezen???

bremiken
Topic Starter
Berichten: 5

Vonnis niet geldig omdat het bij verstek zou zijn gewezen???

#1 , 03 jul 2013 21:41

Ik en mijn ex zijn in 2007 gescheiden. Zij is een Tunesische, ik half belg, half Tunesisch. Na mijn scheiding waar ik 4 keer voor getekend heb ben ik definitief naar Belgie verhuisd. Nu blijkt dat zij 2 jaar later een nieuw vonnis heeft gekregen, hier weet ik totaal niets van??? Ik ben hiervoor nooit opgeroepen geweest en heb mij dus ook nooit kunnen verdedigen... Nu zegt zij dat mijn vonnis vals is en het hare het juiste??? Kan een vonnis dan zomaar achter je rug nietig worden verklaard??? Kan zij zomaar zonder mijn weten een nieuw vonnis opmaken en het mijne nietig laten verklaren??? Het is een scheiding die vooral draait om geld, ze wil mij volledig kaalplukken en nu spreek ik nog niet van mijn eigendommen! Ze kreeg ze maar is nog niet akkoord ze wil mijn loon ook nog laten aanslagen??? Is het nu echt zo dat zij enkel rechten heeft en ik enkel plichten???? Haar nonkel is burgemeester van die stad, hebben die dan zoveel macht om papieren zomaar laten te verdwijnen??? Ik weet het echt niet meer :cry:

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding