Valse beschuldiging door werkgever

knollebol
Topic Starter
Berichten: 5

Valse beschuldiging door werkgever

#1 , 16 jun 2013 09:29

Ik zit met volgend probleem:
Om van bij het begin te beginnen. Ik werk al een paar jaar als een soort van personeelsverantwoordelijke in een zonnecenter. Ik heb altijd veel gedaan voor mijn job, en kon bij momenten moeilijk nee zeggen. Nu ben ik sinds September mama en sinds Januari terug aan het werk. Mijn gezin komt nu op de 1ste plaats en ik heb het gevoel dat mijn werkgever daar zeer weinig begrip voor heeft. Ik doe mijn job nog altijd met volle overtuiging en voer alles uit wat tot mijn takenpakket behoort maar ook niet meer dan dat. Daar wringt het schoentje volgens mij, hij heeft het me nooit persoonlijk gezegd maar ik merk het wel aan zijn gedrag tegenover mij. Hij heeft sinds kort 2 nieuwe verantwoordelijken ik heb het gevoel dat zij niet verkeerd kunnen doen omdat zij wel veel meer doen wat van hen verwacht wordt en ik daardoor teveel ben geworden. Nu hoor ik sinds enkele weken van verschillende collega's dat hij mij aan het controleren bij mijn collega's of ik mijn werk wel goed doe. Zijn volste recht maar hij doet het enkel bij mij en daar voel ik mij zeer op aangesproken. Maar ik besloot om het zo te laten tot ik enkele dagen geleden van weer een collega hoorde dat hij met enkele collega's had besproken dat hij mij verdenkt van DIEFSTAL! IK heb hem hier direct over aangesproken en het gevolg was niet aangenaam. Korte uitleg: wij werken voor onze klanten met chipkaarten die ze kunnen opladen met geld waar ze dan hun zonnebeurt mee betalen. Elk personeelslid heeft ook zo een kaart gekregen waar ze elke maand geld op krijgen, dit is 0.50 cent per gewerkt uur. Aangezien ik zelf niet veel gebruik maak van de zonnebank staat er al een aardig bedrag op mijn kaartje. Daarom heb ik en een collega verantwoordelijke enkele jaren geleden gevraagd of onze partner hier ook niet mocht van zonnen en dat mocht. Ik ben ook van het principe