Jeugdzorg

gezin
Topic Starter
Berichten: 2

Jeugdzorg

#1 , 11 mar 2012 19:54

Hallo
Ik ben moeder van 4 kinderen die samen op 1 en dezelfde school zitten. Ik heb veel problemen met de school en met de director van de school.Ik ben de laste jaar van diversen dingen beschuldig zoals dat ik me kinderen zou mishandelen en dat het bij ons thuis een rotzooi is en dat wij last hebben van ongedierte. De school heeft al drie verschillende keren melding gedaan bij jeugdzorg. Al drie keren heb ik een huisbezoek gehad en is er een onderzoek geweest naar de erts van de feiten van alle drie de zaken was er niks aan de hand en dat heeft jeugdzorg ook zo aan mij medegedeeld.

Nu afgelopen week had ik contact met de medewerker van jeugdzorg we hebben elk jaar een een treffen met de school en ik wilde met de medewerker een datum plannen. De medewerker moest eerst de director bellen voor de datum dus wachten ik daar op. Een uurtje later belde de medewerker van jeugdzorg terug en werd het plots een ander gesprek de medewerker had van de director gehoord dat de director vermoed dat wij een muizen plaag in de woning hebben wat natuurlijk niet klopt. Maar de director heeft mij zelf nooit iets gevraagd of wij misschien een muizen plaag hadden ik had zelf die zelfde morgen nog een vriendelijk gesprek met de director maar niks over wat hij de medewerker van jeugdzorg vertelde. De medewerker van jeugdzorg wil nu weer door mijn huis gaan maar ik heb hier totaal geen zin meer in de buurt die klets ook al als er iemand van jeugdzorg aan de deur staat.
Ik weet best de jeugdzorg het moet controleren maar ik heb in een jaar tijd al drie bezoek gehad van een medewerker van jeugdzorg maar er was steeds niks aan de hand.


Nu is mijn vraag mag ik een huisbezoek weigeren??

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38607

#2 , 11 mar 2012 21:07

jeugdzorg? welke dienst comité bijzonder jeugdzorg? jeugdbrigade politie?
Hoe kan de buurt weten dat er controle is?

gezin
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 11 mar 2012 21:34

jeugdzorg? welke dienst comité bijzonder jeugdzorg? jeugdbrigade politie?
Hoe kan de buurt weten dat er controle is?
Bij ons heet het alleen Jugendhilfedienst veder is er geen andere dienst.
Buurt weet vaak meer dan je denkt. Ik weet het omdat er ook drie keer bij me gevraagd is.

Reclame

eylis
Berichten: 8842

#4 , 12 mar 2012 08:50

jugendhilfedienst...waar woont u???? Oostkantons in Belgie dan toch?

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”