Discriminatie en pestgedrag in grote fitnessketen in Europa

Benjaplus
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Discriminatie en pestgedrag in grote fitnessketen in Europa

#1 , 05 jul 2022 20:34

Ik schets het even

Ik train al 10 jaar bij de grootste fitnessketen in Europa. U kan wel raden welke.

Ik heb vorig jaar 6 maand bij deze fitnessketen gewerkt tijden de volle corona pandemie. Echter beginnen daar de problemen.

Bazen zeggen zonder geldige covid ticket niemand binnen laten, buiten erna hiervan heb ik bewijzen als een bericht. Alsook toen was er nog reservering. 1 min te laat niet binnenlaten. Alsook als je iemand ziet zonder mondmasker hun aanspreken en als ze niet willen luisteren buiten ermee en stopzetten abonnement.
Zodoende voer ik dus ook mijn job uit. Echter heb ik verschillende klachten gekregen op hoofdkantoor van klanten, dus na 6 maanden liep mijn contract af en dit werd niet verlengd. Zodoende daarom. Echter ben ik ook 2 maal bedreigd, 1 maal fysiek geduwd en iemand die me op de parking stond op te wachten. Hun abonnement werd stopgezet.

Nu komt het beste, die ene persoon zijn vriendin was influencer voor deze fitnessketen, zij geeft het nummer van mijn regiomanager bewmachtigd en na 1 maand was deze persoon al terug. Deze persoon geeft zich geëxcuseerd en de kous was daarmee af. Omdat zijn vriendin influencer was en mijn baas de slechte reclame niet wou werd dit lid daarom binnengelaten.

De andere persoon waren met 2 zei wouden hun mondmasker niet dragen en ik werd fysiek geduwd zij zijn hiervoor ook de fitness ontzet en einde abonnement.

Ook tijden dat ik bij mijn werkgever werkte, waren er ook collega’s die niet gevaccineerd waren en zij kwamen elke dag sporten in de club, terwijl ik dan vooraan aan de balie moest vragen naar covidpassen scannen en paspoort vragen