Mijn moeder besteelt mij voor meer dan 15000euro

Kevin.c
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Mijn moeder besteelt mij voor meer dan 15000euro

#1 , 24 jan 2020 00:36

De vraag is of ik iets kan klacht kan neer leggen tegen mijn moeder die mij misbruikt omtrend geld en ook met met mijn broer die ook een groote schulden put heeft door haar en mijn zus ook samen hebben we zoon 50000euro schulden door haar, mijn schulden van omtrent 15000euro zijn afbetaalt ook al heb ik die niet gemaakt, zij heeft mijn naam in alles gebruikt onder andere gas water en elect. Enz... en nu na 7jaar in csr te hebben gezeten ben ik schulden vrij maar ze doet het nu terug het zelfde en besteelt ze mij nu nog eens met geld te lenen aan mij en zeggen dat ze het terug gaat geven maar uiteindelijk niks terug te zien en als ik het geld niet geef dan sta ik op straat en kan ik dan nergens heen ik word er dit jaar 30 en heb tot nu toe niks anders gekent dan problemen met haar met het liegen en bedriegen en misbruik te maken door het moeder te zijn van mij en het dreigen om mij buiten te zetten

Mvg kevin c.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mbbs1024
Berichten: 474

#2 , 26 jan 2020 13:58

Als Uw moeder allerlei dingen aankoopt en daarbij Uw naam gebruikt, lijkt me dat schriftvervalsing, waarvoor U haar kan aanklagen.
Als U haar geld uitleent, terwijl U weet dat ze het toch niet terugbetaalt, en U daar een probleem mee heeft, moet U haar dat geld niet lenen.
Aan de andere kant meen ik uit uw post op te maken dat U bij haar woont, betaalt U haar daarvoor een vergoeding voor het gebruik van haar woning, gebruik van elektriciteit, voeding, was en plas ?
Misschien ziet zij de dingen die ze in Uw naam bestelt en het geld dat ze van U krijgt als een soort vergoeding voor uw kost en inwoon.

Als U wil dat dit stopt lijkt het me aangewezen om apart te gaan wonen, de meeste mensen van uw leeftijd hebben hotel mama al lang ingeruild voor een eigen woonplaats.

Reclame

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”