wereldrecord ivm. papier quaestuur senaat

joseph.e.foerts
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

wereldrecord ivm. papier quaestuur senaat

#1 , 07 apr 2019 19:48

Sedert ik slaagde in een wervingsexamen typisten niveau 3 bij de quaestuur der senaat, na ook geslaagd te zijn geweest voor provinciaal examen opsteller, werd ik via een vrederechter door een familielid nog wel in een psychiatrische instelling geplaatst, later toen ik bij pax christi vrijwilligerswerk verrichtte bijna vermoord door een onbekende met een stroomstootwapen op een appartement residentie Oudaen, daarna bijna vermoord door een (gewild?) gaslek van de centrale verwarming, en ten slotte begon ik te gelijken op M. Dutroux destijds. Ik ben nu al 25 jaren in psychiatrische instelling met papieren van de senaat, een wereldrecord zou ik zeggen van weigering rekening te houden met geldige papieren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12818

#2 , 07 apr 2019 20:01

Proficiat met uw wereldrecord? Is er ook nog een juridische vraag?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 07 apr 2019 20:31

Gefeliciteerd!
Hebt ge al die papieren zelf getypt?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

jef007
Berichten: 1679

#4 , 07 apr 2019 20:43

ben je ontsnapt???


asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#6 , 07 apr 2019 21:13

Moraal van het verhaal:
Nooit meedoen aan een wervingsexamen voor typist categorie 3.
En al zeker niet bij de Caricatuur van de Senaat.
Categorie 1 en 2 zijn wel OK, categorie 3 houdt gevaren in.
Dat is ook de reden waarom de NMBS al jaren geen vervoer in derde klasse meer aanbiedt, maar
enkel in eerste en tweede klasse.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Mathieu Rutten

#7 , 07 apr 2019 22:08

Franciscus,

We naderen Pasen en dan wordt er ook gesproken van verrijzen en zo meer. Ik denk dat er ene uit een diepe winterslaap van enkele jaren is ontwaakt.....Precies een late aprilgrap.....

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”