Huwelijksbeletse

Sab-ab
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Huwelijksbeletse

#1 , 21 feb 2019 13:22

Ik ben in Egypte naar ambassade geweest om te huwen met mijn partner. Aanvraag document huwelijksbeletsel gedaan maar toen ik uitgenodigd werd voor mijn interview was ik niet in Egypte maar in België. Wij zijn maanden later gehuwd op het ministerie van justitie in Egypte. Bij mijn thuiskomst ben ik lijn huwelijk gaan aangeven om mijn gemeente maar mijn huwelijkspapier werd door gestuurd naar de procureur des konings in Hasselt. Na 18 maanden wachten , krijg ik vandaag mijn aangetekende zending dat ons huwelijk niet voltrokken werd overeenstemmend met de Egyptische vormvereisten omdat we dus nu niet in het bezit zijn van het document ggen huwelijksbeletsel te hebben. Wat kunnen wij doen om dit te herstellen want ik zou toch heel erg graag hebben dat ik na 3 jaar huwelijk in Egypte , mijn huwelijk ook in België wordt aanvaard zodat ik ook in mijn land met mijn echtgenoot kan huwen want hoe frustrerend is het je grote liefde te huwen en al 3 jaar niet als compleet gezin kunt samen zijn. Ik hoop dat u raad kunt geven

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding