Van Tunesië naar België verhuizen

Zen
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Van Tunesië naar België verhuizen

#1 , 01 dec 2018 14:59

Beste,

ik heb sinds bijna een half jaar met een man uit Tunesië, hij is 24 jaar oud en ik ben hem pas gaan bezoeken in Tunesië. Nu zit het zo, hij zou graag naar België verhuizen en is daarom al inlichtingen gaan vragen in zijn land. Daar hebben ze hem twee opties gegeven om naar hier te verhuizen, ofwel trouwt hij met mij, maar dit zien we geen een van beiden natuurlijk nog niet zitten aangezien we nog maar kort samen zijn en we nog maar 19 en 24 zijn. Ofwel moet hij hier eerst een werkcontract vast krijgen en dan pas is het toegestaan voor hem om naar hier te verhuizen. Maar ik vroeg me af wat de voorwaarden hier in België zijn wanneer iemand van Tunesië naar België zou willen verhuizen. Ik zou dit graag allemaal zo snel mogelijk afhandelen, dus als iemand me zou kunnen verder helpen hiermee zou dit erg fijn zijn!

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
The Oscars
Berichten: 522
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 dec 2018 15:18

Sven Mary en consorten zullen u daarover graag informeren.
.

willyboy
Berichten: 897

#3 , 01 dec 2018 16:31

Asiel laten vragen .

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 01 dec 2018 17:26

En gedurende lange tijd voor de door hem gemaakte kosten garant staan

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#5 , 01 dec 2018 21:47

u loopt gegarandeerd in een valstrik, zelfde soort vraag is recent hier nog gesteld

willyboy
Berichten: 897

#6 , 02 dec 2018 10:55

Al deze soortgelijke forumberichten zijn trol vragen . Ze komen regelmatig terug en zijn altijd vragen die bij 1ste geplaatst bericht geplaatst worden . De aard van posting is altijd dezelfde . De T.S lacht zich blauw .

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#7 , 02 dec 2018 12:20

En jij bent natuurlijk geen trol .

Zen
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#8 , 02 dec 2018 13:18

Wauw enkelen onder jullie zijn echt vreselijk grof en ombeleefd, wie zijn jullie om te oordelen over zijn persoonlijkheid en bedoelingen? Ofwel antwoord je op mijn vraag met een degelijk antwoord ofwel ga je ergens anders mensen lastigvallen

bosprocureur
Berichten: 6853

#9 , 02 dec 2018 14:13

Doch misschien eens rustig nadenken? Niet iedereen (hier!) heeft slechte bedoelingen hoor.

Maar :

Wat baten kaars en bril.....

Wie zijn Q verbrandt, moet op de blaren zitten....

Enzovoort...

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#10 , 02 dec 2018 14:24

Wauw enkelen onder jullie zijn echt vreselijk grof en ombeleefd, wie zijn jullie om te oordelen over zijn persoonlijkheid en bedoelingen? Ofwel antwoord je op mijn vraag met een degelijk antwoord ofwel ga je ergens anders mensen lastigvallen

omdat het de harde realiteit is, die mensen willen alleen maar naar hier komen om in Europa te komen wonen.

dat is wat ze noemen een heldere blik hebben en geen paardenkleppen opzetten omdat ge "verliefd" zijt

de harde realiteit is, eens die hier is, de relatie word afgebroken en de (vrouwelijke) partner met de nodige geld en juridische zorgen word opgezadeld

bosprocureur
Berichten: 6853

#11 , 02 dec 2018 14:55

Om nog te zwijgen van eventueel nageslacht, zogezegd nuttig om nationaliteit en dgl te krijgen. Dikwijls gezien als collateral damage, extra menselijk leed waar ze zich niets van aantrekken, uitzonderingen niet te na gesproken.



Zen
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#14 , 03 dec 2018 21:46

Aan het eerste deel van de video had ik al genoeg. Ik hoor deze verhalen vaak waarbij de vrouw jonger is dan de man, ik ben vijf jaar jonger dan hem. Ik studeer en hij weet dat ik niet veel geld heb, daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Toen ik naar Tunesië gegaan ben, heeft hij àlles voor mij betaalt. Geen cent heb ik moeten uitgeven. Belangrijk: ik had 70 euro bij, die hij gemakkelijk had kunnen stelen. Mijn handtas lag gewoon in mijn kamer, wanneer ik ging douchen of even bij zijn familie zat en hij in zijn kamer iets ging halen had hij deze gemakkelijk kunnen stelen. Maar ik ben terug in België aangekomen met de volledige 70 euro. Zijn mama heeft mij zelfs een dure ring gegeven. Ik heb hem ook in het echt leren kennen, niet online.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#15 , 04 dec 2018 09:00

Hij zou stom zijn moest hij nu al van U profiteren. Hij zal wachten totdat hij zijn papieren in handen heeft.

Terug naar “Europees / Internationaal recht”