Wat moet ik doen om een uitnodiging visum van de Belgische vader krijgen?

Mouris
Topic Starter
Berichten: 33
Juridisch actief: Nee

Wat moet ik doen om een uitnodiging visum van de Belgische vader krijgen?

#1 , 23 mar 2018 21:29

Goedenavond. Ik heb jullie hulp nodig. Wat moet ik doen om een uitnodiging visum van Belgische vader van mijn kinderen te krijgen, terwijl hij officiel werkloos is. Mijn eerste dochter is 8 jaar oud en ze heeft geen Belgische nationaliteit, maar mijn tweede dochter er heeft wel. Ik werk in Rusland en in de nabije toekomst zullen we niet naar België verhuizen. Maar op vakantie willen we dat kinderen maximaal tijd in België verblijven (Onze grootmoeder is een gepensioneerde resident in België).

Wat zijn onze kansen om een Belgisch visum te krijgen? Vader zoals ik zei is werkloos en heeft geen eigen huis in België. Maar we hebben genoeg geld op ons bankrekening.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
willyboy
Berichten: 897

#2 , 23 mar 2018 21:48

Uw vraagstelling is te verwarrend om degelijk antwoord te geven .

willyboy
Berichten: 897

#3 , 24 mar 2018 11:19

Denk het te weten .
De moeder van de kinderen heeft rus paspoort .
De belgische papa heeft kind verwekt tijdens zijn Rusland bezoek . Dit bij de mama die al een kind heeft met Rus .
Aangezien papa werkloos is heeft hij geen recht om uitnodiging uit te reiken (onvoldoende inkomen)
De grootmoeder heeft ook onvoldoende .
Zoek een rijke persoon met belgisch paspoort om te voldoen aan je borgstellings eis .
Dat er iemand zo zot is om zich voor de kar te zetten ???

Reclame

Terug naar “Europees / Internationaal recht”