Schrapping ambtshalve onmogelijk door gemeente

JDWolf
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Schrapping ambtshalve onmogelijk door gemeente

#1 , 03 mar 2020 15:33

Op ons adres in Tervuren waar we al 3 jaar wonen is een heel Fins gezin ingeschreven. Dat ze er niet verblijven is al in 2018 door de Politie vastgesteld. Wij blijven post ontvangen: facturen, aanmaningen, boetes, zelfs deurwaarderexploten maar ondanks tientallen bezoeken aan politie en gemeentebestuur doet niemand iets, zelfs ambassade reageert niet. Reden: 'ze kunnen niet omdat Diplomaten niet door de Gemeente worden gedomicilieerd'. Zolang ze van 1 of ander ministerie geen melding krijgen blijft dat gezin op ons adres ingeschreven met alle nare gevolgen van dien. We zijn deze hele Kafka zo beu en willen dat Fins gezin van ons adres weg. Kent er iemand een oplossing of iemand die thuis is in -diplomatieke- domiciliekringen? Thx!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12811

#2 , 03 mar 2020 15:39

Al bij de Finse ambassade geprobeerd?

JDWolf
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 mar 2020 21:22

Inderdaad, meermaals maar gewoon geen reactie. Stil als een graf. Krijg wekelijks min. 2 snelheidsboetes binnen Die zijn onaantastbaar.....

Reclame

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 04 mar 2020 09:19

Al een contact gehad met het Belgische ministerie van Buitenlands zaken? Ik denk dat het diplomatieke korps daaronder valt

artemis
Berichten: 3293

#5 , 04 mar 2020 12:22

Al een contact gehad met het Belgische ministerie van Buitenlands zaken? Ik denk dat het diplomatieke korps daaronder valt
Inderdaad en ik vond dit
https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Protocol
Kijk daar bij de links onderaan, rubriek P1

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#6 , 04 mar 2020 17:21

JDWolf, ik heb je een privébericht verstuurd. Hierin wordt je een oplossing aangeboden. Gelieve mijn gegevens vertrouwelijk te houden.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

artemis
Berichten: 3293

#7 , 05 mar 2020 19:48

Laat ons graag de uitkomst weten en hoe je het gedaan hebt.

Terug naar “Europees / Internationaal recht”