Gezinshereniging met iemand die illegaal naar Belgie kwam

OudeMolen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Gezinshereniging met iemand die illegaal naar Belgie kwam

#1 , 23 jan 2020 10:23

Dag iedereen,

Mijn vrouw is door omstandigheden 2 jaar geleden illegaal naar België moeten komen. Ik zelf verblijf in België rond 18 jaar. We hebben geprobeerd om gezinshereniging aan te vragen, maar dat lukt niet zeggen ze tegen ons omdat ze illegaal kwam. Ik ben geen belg (heb een verblijfskaart van 5j)maar heb voldoende inkomen en mijn vrouw woont nu bij mij. Mijn nationaliteit aanvraag is onlangs geweigerd door iets zeer onnozel. We hebben ook 1 kind die hier geboren is. Is er een manier om toch gezinshereniging aan te vragen? Ik wil niet scheiden van mijn gezin en rond 9 maanden wachten tot ze al dan niet een visum krijgt als ze nu zou terug reizen. Is er dan geen enkele manier om ervoor te zorgen dat ze tijdelijk kan reizen? We hebben niets anders nodig van documenten, als ze maar een paar keer per jaar naar haar thuisland zou kunnen reizen zou dat meer dan voldoende zijn voor ons.
Bedankt voor jullie tijd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 23 jan 2020 10:44

Vanuit het juridisch forum kunnen en mogen wij geen bijdragen leveren die illegale situaties in stand houden of faciliteren.

Ik ben genoodzaakt dit onderwerp te sluiten.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Reclame

Terug naar “Europees / Internationaal recht”