F k

F k

Klaudija salimovic
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

F k

#1 , 01 jan 2020 18:02

hallo ik ben
Klaudija (24) Ik ben moeder van twee kinderen geboren in België in Antwerpen. Ik heb het recht om in België te wonen. Ik heb zelf de F-kaart. mijn verhaal is lang en triest. mijn partner brak alleen uit zonder kinderen en stuurde me naar Servië. Ik ben twee jaar in Servië omdat hij me bedreigt als ik terug ga naar België, zal hij me vermoorden. heb ik nog steeds gelijk om terug te gaan
in België ? nam het van mij toen ik het deed
gevraagd
mijn f-kaart zie ik
dat hij weg was, vertelde hij me dat hij het van mij had afgenomen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 01 jan 2020 21:43

indien u een geldig verblijfsdocument heeft kan niemand buiten de overheid u verhinderen om terug te keren naar Belgie.

indien u partner dit afneemt en u, wat ik eigenlijk niet beter kan omschrijven als ontvoering, verplicht naar het buitenland brengt en uw kaart afneemt, lijkt mij het beste dat u de Belgische ambassade daar contacteert

Klaudija salimovic
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 jan 2020 00:50

is er een verband dat mijn f-kaart in twee jaar is verlopen had het recht om te gaan mijn recht opeisen?

Reclame

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#4 , 02 jan 2020 02:10

https://www.agii.be/thema/vreemdelingen ... he-f-kaart


als u tegen u wil word vastgehouden of belet word om terug te keren naar belgie, dan moet u de lokale authoriteiten contacteren

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 jan 2020 07:13

------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Klaudija salimovic
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#6 , 02 jan 2020 11:21

heel erg bedankt

Terug naar “Europees / Internationaal recht”