Niet onmiddellijk op kortgeding springen.
- heeft u al geïnformeerd bij de dienst zelf?
- leg een klacht neer bij de dienst klachten (https://diplomatie.belgium.be/nl/Contact/klachten)
Geachte
[/De dienst Vreemdelingenzaken geeft geen antwoorden op een dossier en klacht hebben we al verschillende keren neergelegd bij de ombudsman.
Wat mij stoort is vooral de tijd die ze er over doen dat is buitenproportioneel 3 maanden en nog geen antwoordt of zicht dat het dossier in behandeling is.de datums voor de reis zijn bijna verstrekken en de laatste week komen ze met een antwoordt zoals vorige keer.
Oke, maar nu verandert u de context van uw vraag. Zulke informatie vermeldt u best bij het opstarten de vraag.De dienst Vreemdelingenzaken geeft geen antwoorden op een dossier en klacht hebben we al verschillende keren neergelegd bij de ombudsman.
Wat mij stoort is vooral de tijd die ze er over doen dat is buitenproportioneel 3 maanden en nog geen antwoordt of zicht dat het dossier in behandeling is.de datums voor de reis zijn bijna verstrekken en de laatste week komen ze met een antwoordt zoals vorige keer.
GeachteZie: https://www.agii.be/thema/verblijfsrech ... rblijf-aan
Kan je een antwoord geven op de volgende vragen:
- gaat het hier om een visum voor een kort verblijf?
- of is het de bedoeling dat uw schoonmoeder naar hier "verhuist"?
- heeft zij eigen middelen van bestaan?
- is zij in orde met haar ziektekostenverzekering?
Vreemdelingenzaken volgt de normale procedures die zoals overal tijd in beslag nemen.Bij mij gaat vooral de werking bij Vreemdelingenzaken die nogal veel mankementen heeft in het toekennen van visums .
GeachteVreemdelingenzaken volgt de normale procedures die zoals overal tijd in beslag nemen.Bij mij gaat vooral de werking bij Vreemdelingenzaken die nogal veel mankementen heeft in het toekennen van visums .
het al dan niet hebben van voldoende financiele middelen is slechts 1 deel van waar Vreemdelingenzaken naar kijkt, sommige dingen, zoals een analyse naar risico op illegaal verblijf en andere mogelijke risico's nemen nu eenmaal tijd in beslag.
Blijkbaar standaardgedrag daarWat mij stoort is vooral de tijd die ze er over doen dat is buitenproportioneel 3 maanden en nog geen antwoordt of zicht dat het dossier in behandeling is.de datums voor de reis zijn bijna verstrekken en de laatste week komen ze met een antwoordt zoals vorige keer.
Het is gemakkelijk gezegd maar met 4 kinderen naar ginder gaan is ook niet de oplossing want dat kost een fortuin.Blijkbaar standaardgedrag daarWat mij stoort is vooral de tijd die ze er over doen dat is buitenproportioneel 3 maanden en nog geen antwoordt of zicht dat het dossier in behandeling is.de datums voor de reis zijn bijna verstrekken en de laatste week komen ze met een antwoordt zoals vorige keer.
Sturen zo laat mogelijk nog opmerkingen, extra vragen om documenten, ... dat u dat niet meer op tijd geregeld krijgt.
Oh .. spijtig toch
Als het om vakantie gaat : ga naar ginder ...