vreemdelingenrecht

risje
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

vreemdelingenrecht

#1 , 20 mar 2019 12:38

geachte,

Momenteel heb ik mijn F kaart bekomen hier in België wegens gezinshereniging met mijn Nederlandse schoondochter. Mijn minderjarige kinderen komen zich binnenkort ook bij mij voegen, maar nu had ik juist een vraag over mijn partner. Mijn partner en ik zijn al ruim 15 jaar samen, hij verblijft al een aantal jaren illegaal in België. Hij is ook de vader van mijn kinderen die zich bij mij gaan samenvoegen. We zijn beide van Surinaamse afkomst. Mijn zoon die getrouwd is met mijn Nederlandse schoondochter heeft geen bloedband met mijn partner.

Het is niet mogelijk dat mijn partner terug gaat naar land van herkomst aangezien ze hem dan geen visum meer gaan geven, omdat hij zijn oude heeft overschreden door te blijven.

Graag uw informatie voor inzichten in de mogelijkheden die ik en mijn partner hier hebben.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding