2 jaar schengen verbod

MsMoha
Topic Starter
Berichten: 1

2 jaar schengen verbod

#1 , 02 aug 2014 22:53

Mijn vader is in het jaar 1996 gevlucht in een gevangenis in Zwitserland. daarna hebben wij onze naam veranderd en naar België gekomen. we hebben 14 jaar in Belgie gebleven maar daarna heeft mijn vader besloten om via het luchthaven van dusseldorf naar Servie te gaan met zijn orginele naam. Ze hebben hem daar opgepakt bij de luchthaven en terug naar zwitserland gestuurt om zijn straf uit te zitten. Hij heeft dan zijn straf uitgezeten daar en dan hebben ze hem terug gestuurt naar Servie. en ook 2 jaar verbod gegeven om in de schengen zone te komen. en 3 maanden later hebben wij de familie in belgie ook ons orginele naam gekregen dezelfde als mijn vader. Maar mijn pa denkt omdat wij een andere naam hadden toen ze hem vrijgelaten hebben wisten ze niet dat zijn familie in belgie zat en hem dat verbod gegeven hebben. mijn vraag is nu kan mijn vader wettelijk een aanvraag doen om dat verbod op te zeggen en naar belgie te komen. We hebben al een advocaat verantwoord maar die zegt dat hij in het zwart naar hier moet komen en een procedure in belgie moet starten maar mijn vader is bang om in het zwart te komen. Kan iemand alstublieft een antwoord geven op deze vraag ik heb mijn vader bijna twee jaar niet gezien en hier in belgie heeft hij niets verkeerd gedaan hij heeft 9 jaar in een fabriek gewerkt en had hooguit een snelheids overtreding maar dat was allemaal op zijn valse identiteid.


Dankuwel als je kan antwoorden

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding