wie kan me helpen, ik raak mijn kinderen kwijt?

laika1973
Topic Starter
Berichten: 4
Locatie: Diest

wie kan me helpen, ik raak mijn kinderen kwijt?

#1 , 12 jul 2013 11:18

Ik ben gescheiden man en woon in belgie, mijn ex vrouw is naar duitsland gaan wonen na de scheiding met de kinderen. Nu vraagt die plots het alleen zorgrecht aan en het lijkt erop dat ze nog gelijk gaat krijgen, er word niet naar mij geluisterd. Ik doe alles voor mijn kindjes maar aangezien ik voor mijn ex moet opdraaien voor de schulden van tijdens het huwelijk, ze willen het bij haar niet gaan halen zeggen ze omdat het teveel kost naar duitsland dus draai ik voor de zware schuldenlast op. Ik doe alles voor mijn kinderen maar met die schulden moet ik financieel voorzichtig zijn en ikan ik niet steeds op en af naar duitsland. Normaal kreeg ik kinderen tijdens vakantie nu plots wil ze die afpakken zonder reden. Mijn zoontje is autistisch en word 10 jaar, dochtertje word 8 jaar. Wat kan ik doen? De duitse wetgeving zit zo raar in elkaar, ze krijgt bij alles gelijk en naar mij word zelfs niet geluisterd of rekening gehouden. Ik heb advocaat maar die vecht blijkbaar ook tegen een muur ze krijgt van alles gelijk in duitsland. Dat kan toch niet zomaar dat ik met de scheiding voor alle schulden alleen moet opdraaien en dat ze zomaar mijn kinderen kan afnemen zonder reden. Haar reden is dat dit niet goed is voor de kinderen dat op en af rijden zo ver en het verschil van land vind ze niet goed de moeder voor de kinderen. Zij is plots terug naar geboorteland getrokken met kinderen ik niet. Kinderen spreken perfect twee talen. Belgie word nederlands gesproken en hebben ze vrienden en hun oude leven terug, zoontje heeft hier bij ons ook geen aanvallen. Duitsland heeft zoontje constant opvlieging die mijn ex mij verwijt, door mij komen die opvliegingen zegt die maar bij ons in belgie heeft hij die niet. Duitsland worden ze zeer kort gehouden, geen uitstapjes en actviteiten dat is niet goed voor de kinderen zegt zijn ex te stressy.
Mogen kinderen nog kinderen zijn en waarom word ik achteruit gestoken, ik ben de papa en wil ze niet kwijt omdat mijn ex gewoon mijn leven zuur wil maken.HELP WIE KAN ME HELPEN OF RAAD GEVEN WAT IK KAN DOEN ALLE RAAD WELKOM. Ik ZIE HET NIET MEER ZITTEN ZO.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding