bouwverguning/Wijzeging verkavelingsvoorwaarden

Barto
Topic Starter
Berichten: 1

bouwverguning/Wijzeging verkavelingsvoorwaarden

#1 , 18 jun 2010 09:47

Beste,

Ik ben een gelicentieerd radioamateur en had gedurende 17 jaar een antennemast staan van 18 meter. Wegens de onderhoud heb ik deze verwijderd en had de bedoeling hier een nieuwe uitschuifbare voor in de plaats te zetten. Deze zou veel lager staan als ik deze niet gebruik. (8 meter)
De mast heeft nooit een vergunning gehad maar wou het nu toch allemaal officieel doen.
Van de kant van de buuren zijn er geen problemen enkel het gemeentebestuur wil dat ik hier een verkavelings wijziging voor aanvraag.
Wat is nu het probleem.
2 huizen verder woont er eveneens een radioamateur hij heeft een vergunning voor zijn antennemast en woont in de zelfde verkaveling.
Hij heeft destijds een bouwvergunning gekregen en is afgeleverd.
Ben ik nu verplicht een wijziging van de verkaveling te doen?
De gemeente heeft destijds toch al een vergunning afgeleverd?
Kan men mij een vergunning weigeren? (wet op gelijkheidstelsel)
Wat is de juiste strategie om hier aan te beginnen ook naar de provincie toe? :idea:

Laat het duidelijk zijn er zijn nog nergens problemen ook niet op de gemeente maar ik zou graag goed voorbereid hieraan willen starten.

Mvg,
Barto

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding