Niet eens met adviserend geneesheer

keesie
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Niet eens met adviserend geneesheer

#1 , 22 aug 2016 09:21

ben 46 jaar en na 18 jaar ploegenarbeid waarbij ik mijn uiterste heb gegeven ziek geworden ,uitgeput en pijn .was al eerder fibromyalgie vastgesteld ,nu ook Bechterew en intussen tweede oog macula gat operatie gehad ,tevens klein van gestalte 1,42 cm .adviserend geneesheer ziekenfonds vind dat ik een waterbed moest kopen en mijn man moest me s'nachts opnemen want waarschijnlijk leed ik aan slaapapneu wat meestal het probleem is met fibro ! ook om medische redenen mijn ontslag vragen en naar vdab om ander werk want werken moet je toch !!! vdab keek raar op want daar moest ik nog niet zijn en zelf onslag nemen kon ik beter ook niet doen ! overal pijn ,vermoeid ,pijnstillers die niet helpen en kini . auto rijden mag nog overdag op bekend terrein .1 oog 3/10 met bril het andere7/10 met bril . radeloos , wanhopig .heeft aub iemand raad voor me ???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 22 aug 2016 11:39

Wat is je juridische vraag? Voor wat wil je juridische raad? Verklaart de adviserend geneesheer je terug arbeidsgeschikt?

keesie
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 aug 2016 12:44

op het moment nog niet ,maar hij heeft me vorige keer al laten horen dat ik na 6 maanden voor hem ontslaan ben en op zoek moet naar werk ! weet niet wat mijn mogelijkheden zijn en of ik het best toch ontslag neem om medische redenen ? wat mijn mogelijkheden zijn , met mijn pijn en beperkingen?

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 22 aug 2016 20:50

er is geen goeie reden om ontslag te nemen om medische redenen.

Zolang je niet van de mutualiteit afgesmeten bent, doe je voorlopig best niks.

keesie
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 23 aug 2016 07:29

dank je !!!

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”