Misvormde voet

Badman
Topic Starter
Berichten: 39

Misvormde voet

#1 , 02 mei 2016 12:07

Hallo;)
Een paar maanden geleden heb ik een arbeidsongeval gehad,volgende week moet ik terug op controle ,en als het letsel nog zo is als nu ,zou ik een uitkering hiervoor krijgen..zal ni veel zijn maar enfin.
Een paar jaar geleden heb ik echter met mijn rechter voet ergens tegenaan gelopen ,hierdoor onstond er een ontsteking op mij grote teen,mijn dokter vertelde mij echter dat deze voet misvormd,nu ik vraag mij af of ik hiervoor ook een uitkering kan ontvangen weet toevallig iemand hier in de room hier iets over?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 mei 2016 13:48

Zal allemaal van de aard van de misvorming afhangen. Ik kan me voorstellen dat je hier ook een uitkering voor kan ontvangen als de misvorming bijvoorbeeld ernstige last bezorgt bij het stappen.

Uw mutualiteit kan u ongetwijfeld best uitleggen hoe je deze uitkering best aanvraagt. Het zal dan aan de adviserend geneesheer van de mutualiteit zijn om uit te maken of je hier echt op hebt of niet, en hoeveel de uitkering dan wel kan zijn. U kan bij uw volgende controle misschien ook de situatie van uw andere voet voorleggen aan de arts. Hij zal u mogelijk ook wel meer info kunnen geven...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”