Uitsluiting na nieuwe evaluatie

GuidoV
Topic Starter
Berichten: 1

Uitsluiting na nieuwe evaluatie

#1 , 27 mar 2013 10:32

In november 2012 onderging mijn echtgenote een medisch onderzoek bij een arts verbonden aan Delta Lloyd voor het bepalen van het percentage van arbeidsongeschiktheid. Er was geen enkel probleem en Delta Lloyd ging prompt over tot de uitbetaling de toelage ( verzekeringspolis op hypothecaire lening). De diagnose werd voordien en later nog bevestigd door huisdokter , bedrijfsarts van ING en artsen van de mutualiteit (mijn echtgenote heeft 4-voudige hernia en operatie, facetpunctie, epidurale injecties brachten geen beterschap, integendeel !). In februari 2013 moest mijn echtgenote zich opnieuw aanbieden bij Delta Lloyd en dezelfde arts verklaarde haar nu wel voor meer dan 67% arbeidsgeschikt . De toelage werd dan ook prompt ingetrokken.
Ik heb per aangetekende brief onmiddellijk formeel protest ingediend bij Delta Lloyd en de vraag voor eventueel 'second opinion' , vermits mijn echtgenote amper kan lopen !!! Tot op heden heeft Delta Lloyd niet gereageerd , en ik verwacht ook geen enkele reactie. Mijn vraag : hoe kan ik Delta Lloyd verplichten tot een nieuwe diagnose ,( door een andere arts dan) , of welke zijn mijn juridische opties ?

Dank bij voorbaat,


GuidoV

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding