in beroep tegen uitspraak risiv

jozefa
Topic Starter
Berichten: 116

in beroep tegen uitspraak risiv

#1 , 08 dec 2011 18:21

na 1 jaar arbeidsongeschikt te zijn moet ik op controle bij risiv na 30 minuten beslissen deze mensen dat ik

wel nog iets kan doen want ik ben zelfstandig zeggen ze en de criteria voor zelfstandigen zijn veel strenger, heb mijn zaak moeten opgeven wegens rugproblemen en nog andere gewrichtsproblemen
kan niet lang staan -gaan -enz als ik vraag welk werk de risiv voor mij geschikt vind antwoorden ze :verkoper dus ik heb mijn zaak moeten opgeven waar ik verkoop!!om verkoper te worden ik antwoord dat ik niet lang kan staan risiv antwoord dan moet je maar in beroep gaan
adviseur was wel akkoord voor verlenging arbeidsongeschiktheid
ik werk onafgebroken 36 jaar zonder te stempelen of 1 dag ziekenverzekering ben blijven werken na miniscusoperatie-duimoperatie-gekneusde ribben ontstekingen van alles en dit als dank
wie kan mij raad geven betreffende in beroep te gaan of betreffend mijn rechten?
want dit is pure discriminatie zijn zelfstandigen dan mensen van een andere planeet????

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding